Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

201 Barbara Strozzilaan
Amsterdam-Zuid, NH, 1083 HN

+31 (0)20 240 2500

Nimsys installs and manages IP networks for companies and business centers. In addition to networks, we focus on providing Internet and VoIP telephony to the tenants of buildings under our IT management. We can also provide a variety of other IT services.

Customer Stories #2 - itSMF

NL Customer Stories

Customer Stories #2 - itSMF

Nimsys

Onze collega, Jaired, had een afspraak met itSMF Nederland en sprak Jolanda de Wit-van der Pol, Directie-Assistente van itSMF Nederland.

itSMFnl is het grootste kennisplatform op het gebied van IT Service Management in Nederland. Met zijn itSMF-cafés, jaarcongres, magazine Keynotes en zijn intranet Connect itSMF zorgt itSMF voor verbinding tussen haar leden en van kennis. itSMFnl werkt samen met itSMF international, met ruim 50 chapters wereldwijd.

Bij de vraag wat de eerste indruk was van Nimsys had Jolanda het volgende te vertellen.

Vergeleken bij onze vorige IT partij was het alsof we in de hemel waren beland!  Bij Nimsys staat de klant echt centraal, ik voelde me serieus genomen en ze doen wat ze zeggen en zeggen ook wat ze doen!”

Zij gaf hier als voorbeeld bij hun verhuizing naar het gebouw Spaces Rode Olifant in Den Haag.

“Wij moesten een paar keer onze datum verschuiven wanneer wij kwamen inhuizen in Spaces, dit was echter geen probleem voor Nimsys, ze zijn ook nog flexibel.”

Jolanda had nog een voorbeeld over service.

Ik belde Nimsys voor een vraag betreft mijn printer, nadat zij hebben gekeken in hun systeem adviseerde ze mij om contact op te nemen met Spaces omdat het om het centrale printer van het gebouw ging wat Nimsys niet beheert.  Ik vond het fijn dat zij mij hielpen ondanks het niet hun probleem was”.

“De service van Nimsys gaat verder dan waar hun verantwoordelijkheid ligt.